СЕН-«зерна»
12.04.2025
Учні 3-В класу разом зі своїм класним керівником вирушили в захопливу подорож самопізнання, взаєморозуміння й командної роботи через завдання з програми

СЕН-«зерна»

.
Третьокласники засівають СЕН-зерна у свій щоденний навчальний процес

Діти захопилися новими формами роботи й зізналися, що хочуть впроваджувати ці завдання завжди.
Одним із завдань стало створення власних правил для шкільної спільноти.

Об'єднавшись у команди, діти активно обговорювали, які саме правила допоможуть зробити їхнє шкільне життя гармонійним, дружним та безпечним. Правила обговорили, затвердили, візуалізували і розмістили у класній кімнаті.
Учні самі внесли корективи до сформованих правил, показавши глибоке розуміння і відповідальність. Діти не лише навчалися — вони творили спільноту.
Ще один яскравий момент тижня — створення нагород

Третьокласники виготовляли символічні нагороди, надавали їм змісту й сенсу. Діти самостійно визначали, за що саме можна вручити нагороду, кому вона призначена та яке значення вона має. Це не лише розвивало уяву, а й формувало глибоке розуміння цінності знань, співпраці та визнання зусиль одне одного.
Окреме задоволення дітям принесли картки емоцій від СЕН -«зерна». Вони із захопленням відгадували, яка емоція зображена, вчилися її називати, розуміти та проговорювати. Цей етап дав дітям змогу краще пізнати себе, стати уважнішими до емоцій інших, відчути цінність щирості та відкритого спілкування.
Тиждень із СЕН-«зернами» став для учнів 3-В справжнім відкриттям.

Завдяки цій програмі діти не лише навчались, а й росли внутрішньо, збагачувались новими знаннями про себе та світ. І, найважливіше, тепер школярики щиро хочуть ділитися цим досвідом з іншими та продовжувати свій шлях із СЕН-«зернами» щодня.

Там, де є зерна доброти, співпраці, розуміння й любові — завжди проростає щось велике й світле.
