Педагогічна інтернатура: зустріч з учителями-інтернами

22.03.2025

📢 Педагогічна інтернатура: зустріч з учителями-інтернами
Як знайти спільну мову з учнями? Як завоювати авторитет і не втратити його? Саме ці питання обговорювали педагоги-інтерни нашого ліцею разом із директором Анжелою Починок та практичним психологом Іваном Шородком.
🔍 Розуміння вікової психології учнів – ключ до успіху!
✅ Молодші школярі (6–10 років) – потребують підтримки, гри та позитивного підкріплення.
✅ Підлітки (10–13 років) – шукають самостійність, можуть випробовувати межі дозволеного.
✅ Старші підлітки (13–16 років) – прагнуть поваги та можливості висловлювати власну думку.
💡 З якими труднощами стикаються молоді вчителі?
🔹 Непослух учнів і перевірка кордонів.
🔹 Пошук балансу між строгістю та доброзичливістю.
🔹 Вплив емоційного стану дітей на їхню поведінку.
🔹 Власне перевантаження й адаптація до шкільного середовища.
📌 Що допомагає працювати ефективно?
✔️ Довіра й чіткі межі у взаєминах з учнями.
✔️ Гнучкість і вміння адаптувати методи викладання.
✔️ Спостережливість – поведінка дітей говорить більше, ніж слова.
✔️ Підтримка наставників, колег, психологів.
✨ Ця зустріч довела: сучасний педагог – це не лише джерело знань, а й творець комфортного простору для розвитку учнів. Головне – не боятися труднощів, адже справжній учитель росте разом із дітьми!