
Педагогічна інтернатура: зустріч з учителями-інтернами
Як знайти спільну мову з учнями? Як завоювати авторитет і не втратити його? Саме ці питання обговорювали педагоги-інтерни нашого ліцею разом із директором Анжелою Починок та практичним психологом Іваном Шородком.

Розуміння вікової психології учнів – ключ до успіху!

Молодші школярі (6–10 років) – потребують підтримки, гри та позитивного підкріплення.

Підлітки (10–13 років) – шукають самостійність, можуть випробовувати межі дозволеного.

Старші підлітки (13–16 років) – прагнуть поваги та можливості висловлювати власну думку.

З якими труднощами стикаються молоді вчителі?

Непослух учнів і перевірка кордонів.

Пошук балансу між строгістю та доброзичливістю.

Вплив емоційного стану дітей на їхню поведінку.

Власне перевантаження й адаптація до шкільного середовища.

Що допомагає працювати ефективно?

Довіра й чіткі межі у взаєминах з учнями.

Гнучкість і вміння адаптувати методи викладання.

Спостережливість – поведінка дітей говорить більше, ніж слова.

Підтримка наставників, колег, психологів.

Ця зустріч довела: сучасний педагог – це не лише джерело знань, а й творець комфортного простору для розвитку учнів. Головне – не боятися труднощів, адже справжній учитель росте разом із дітьми!