АЛГОРИТМ РОБОТИ
22.10.2024
Чернівецького багатопрофільного ліцею №4 Чернівецької міської ради
у період тривалих відключень електроенергії (можливого блекауту)
Вихідні умови: повна відсутність мобільного зв'язку, працюють тільки стаціонарні телефони, комунікація забезпечується на номер «112» (підрозділи ДСНС).
Наказом по Чернівецькому ліцею №4 від 04.10.2024 № 321-о було затверджено Алгоритм роботи ліцею у період тривалих відключень електроенергії (можливого блекауту), який, у зв’язку з імовірним низьким рівнем забезпечення паливно-мастильними матеріалами для безперебійного живлення генераторів, зазнав змін (на виконання наказу управління освіти Чернівецької міської ради від 09.10.2024 р. №262 «Про внесення змін до наказу управління освіти від 03.10.2024 р. №258 «Про затвердження алгоритму роботи закладів освіти Чернівецької міської територіальної громади у період тривалих відключень електроенергії (можливого блекауту)»). Зміни внесено до наказу і сам АЛГОРИТМ також зазнав змін (відповідно до наказу по Чернівецькому ліцею №4 від 11.10.2024 № 333-о.
Алгоритм роботи наступний:
1. Директор ліцею при виникненні блекауту (при допустимих температурних показниках) негайно активує роботу оперативної групи реагування, здійснює координацію та контроль за діяльністю членів групи та працівниками.
2. За умови настання повного блекауту кожен працівник закладу зобов’язаний вранці прибути на своє робоче місце (згідно Правил внутрішнього трудового розпорядку).
3. Працівники, які проживають поблизу закладу освіти (в пішій доступності), приступають до роботи першочергово, за необхідності, замінюючи працівників, які проживають віддалено.
4. Заступник директора з навчально-виховної роботи оперативно вносить зміни до розкладу занять.
5. У перший день блекауту заклад продовжує свою роботу (освітній процес) за очною формою навчання.
6. За розпорядженням директора можливе корегування режиму роботи (тривалість занять), з урахуванням необхідності їх повного завершення до настання сутінків.
7. На час блекауту, який триватиме більше 1-го дня, при недопустимих (поганих) погодніх умовах, та у зв’язку з неможливістю дотримання температурного режиму в приміщеннях класів/кабінетів призупиняється робота ліцею і оголошується початок канікул для учнів (з подальшою зміною структури навчального року – після відновлення електропостачання).
8. Заступник директора з АГЧ:
8.1. Відповідає за постійним поповненням запасу технічної води в ємностях.
8.2. Забезпечує безперебійну роботу генератора, його готовність до використання в разі виникнення потреби.
8.3. Складає графік роботи сторожів на період блекауту.
9. Під час блекауту всім педагогічним працівникам організовувати роботу: працювати над самоосвітою, проходити курси підвищення кваліфікації, створювати дидактичні матеріали тощо.