Любов до подорожей властива людській природі — вони допомагають нам відволіктися від буденності, очистити свідомість та знайти душевний спокій.
Важливу роль туризму визнають уряди країн та міжнародні організації, зокрема, ООН, під егідою якої функціонує Всесвітня туристична організація, яка заснувала щорічне свято — Всесвітній день туризму. Його відзначають щороку 27 вересня
.
З цієї нагоди у Чернівецького багатопрофільному ліцеї № 4 ЧМР вчителями географії та спецкурсів географічного профілю (Галичанська І.В., Поп’юк Я.А. та Чорней Т.Д.) зініційований та проведений цикл тематичних заходів, зокрема:
відвідини геолого-географічну відділу Природничого музею, а також лабораторії палеогеографічних досліджень та Ютуб-студії географічного факультету ЧНУ ім. Ю. Федьковича з учнями 10-А та 11-А класу географічного профілю в рамках вивчення спецкурсу «Юний географ-краєзнавець» (тема «Геологічна будова Чернівецької області»). Насичена та цікава програма, сповнена новими знаннями, фактами, майстер-класом з визначення гірських порід та мінералів, знайомством зі зразками, які зібрані з усього світу, в тому числі і з колекціями з території Чернівецької області, унікальною можливістю доторкнутися до викопних решток мамонтів, великорогих оленів, бізонів, шерстистих носорогів та інших тварин, які жили на теренах різних куточків України десятки та сотні тисяч років тому, атмосфера студії запису науково-популярних відео на географічну тематику, справили море вражень на учнів. В такій невимушеній та дружній атмосфері навіть складна для розуміння інформація сприймається зовсім по-іншому.
«Віртуальна подорож дорогами Європи» - за допомогою програми Google Maps учні 11-А класу проклали маршрут від своїх будинків до країн Європи, знайомлячись із особливостями логістики, детально описуючи зупинки та цікаві об’єкти, які вони хотіли б відвідати, а також тривалість подорожі.
Вікторина «Як добре я знаю країни Північної Африки?», завдяки якій учні 6-А та 6-Б класу побували у країнах Африки, дослідили їх за допомогою комплексу цікавих методів та вправ.
«Туристичне опитування» з учнями 7-Г та 8-В класів – учні записували на стікері назву країни, яку вони хотіли б відвідати, шукали її на політичній карті світу та прикріплювали свої побажання.
Воркшоп з розкладання наметів для учнів 10-А класу географічного профілю, на якому учасники отримали відповіді на питання «Де?» та «Як?» потрібно встановлювати намет, спробували свою майстерність на практиці та відчули атмосферу наметового містечка.