ПОСЛУГИ ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ ТА ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ

14.12.2023

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

 

1) ІD номер: UA-2023-12-11-022047-a

 

2) Предмет закупівліПослуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

 

3) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Назва послуг: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (надалі, але не виключно  - Послуги).

 

Загальні вимоги до послуг:

 

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку:

  • режим надання послуг з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку:
  • у робочі дні в робочий час згідно графіку роботи замовника (понеділок – п’ятниця: з 08:00 год до 18:00 год;
  • всього годин з надання послуг з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на 2024 рік – 1 870,00 годин;
  • кількість працівників одночасно: одна особа;
  • кількість постів: 1 (один);
  • адреса розміщення поста: 58029,Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Небесної Сотні, будинок 18 А.
  • забезпечення надання Послуг - нагляд за об’єктом Замовника;
  • проведення пропускного та внутрішньо об’єктового режиму;
  • не допущення проникнення сторонніх осіб, розкрадання і псування майна та обладнання, які розміщуються на контрольованій території, охорона громадського порядку;
  • забезпечення контролю ввозу/вивозу (заносу/виносу) матеріальних цінностей з території об’єкта, взаємодія з правоохоронними органами;

 

Замовник самостійно визначає на об’єкті місце для розташування працівника, який надає послуги.

 

Вимоги до постів:

  • виконавець надає послуги у сфері охорони громадського порядку та безпеки з використанням спеціальних засобів активної та пасивної оборони (бронежилет, кийок гумовий, балон із газом сльозоточивої або дратівної дії, індивідуальних нагрудних відеореєстраторів, персональних супутникових GPS-трекерів з можливістю передавання сигналів «тривога»).

 

Вимоги для виконання послуг:

Нормативно-правові вимоги:

Учасник повинен провадити свою діяльність згідно з вимогами Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18.11.2015 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013 р «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».

 

Технічні вимоги, яким повинен відповідати Учасник:

  • забезпечення працівників охорони спеціальним форменим одягом із затвердженою символікою та знаками розрізнення, в тому числі і посвідчень, підтверджуючих особи охоронників, які будуть залучені до надання Послуг;
  • проходження всіма працівниками охорони професійної підготовки;
  • працівники служби охорони повинні пройти інструктаж з питань охорони праці, правил пожежної безпеки та надання першої медичної допомоги;
  • забороняється залучати до надання Послуг осіб, без підтвердження факту трудових правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України.
  • забезпечення працівників виконавця спеціальними засобами активної оборони (гумові кийки, балони з газом сльозоточивої або дратівної дії) та захисту (бронежилет, наручники) а також індивідуальними нагрудними відеореєстраторами, персональними супутниковими GPS-трекерами з можливістю передавання сигналів «тривога», мобільними телефонами та радіостанціями;
  • обладнання об’єкта системою ручної тривожної сигналізації, типу «брелок», з підключенням на пульт централізованого спостереження учасника, який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518-2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень та сертифікований в якості центру спостереження і приймання тривожних сповіщень та послуг централізованого спостереження за підохоронними об’єктами  за категорією І;
  • у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен забезпечити реагування на спрацювання системи ручної тривожної сигналізації з об’єкта охорони власними групами реагування ПЦС, які дислокуються в м. Чернівці, (наявність не менше трьох груп реагування) та відповідають вимогам встановленими Додатком № 1 до Тендерної документації. Виїзд групи реагування додатково не оплачується, та входить в загальну вартість послуг.

 

  • якість послуг, що пропонуються, повинні відповідати вимогам ДСТУ CEN/TS 14383-6:2022 у сфері охорони і безпеки шкіл та навчальних закладів.

 

Строк виконання послуг: до 31.12.2024 р.

 

Орієнтовний  графік надання послуг:

 

Місяць

Кількість робочих днів, в які повинні надаватися Послуги

Загальна кількість годин надання Послуг

Січень 2024 р.

13

130

Лютий 2024 р.

21

210

Березень 2024 р.

21

210

Квітень 2024 р.

22

220

Травень 2024 р.

23

230

Вересень 2024 р.

21

210

Жовтень 2024 р.

23

230

Листопад 2024 р.

21

210

Грудень 2024 р.

22

220

Всього

187

1870

 

 

 

 

4) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

 

 Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі прогнозних кошторисних призначень замовника на 2024 рік.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень за КПКВК 0611021 "Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти".

Визначення потреби  здійснено на підставі наявної потреби Замовника. Розрахунок очікуваної вартості було здійснено з використанням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

 

 

 

5) Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі  відображено у  файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-022047-a