14.12.2023
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування:
1) ІD номер: UA-2023-12-11-022278-a
2) Предмет закупівлі: «Послуги з організації шкільного харчування» (за ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування).
3) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами, наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосу-вання постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)" від 01.10.2012 № 590. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим чинним нормативним документам.
Конкретна назва предмету закупівлі |
Зимовий період 2024 року: січень-лютий |
Весняний період 2024 року: березень, квітень, травень |
Всього |
||||
обіди 1-4кл. |
обіди 5-9 кл. |
обіди 10-11 кл. |
обіди 1-4кл. |
обіди 5-9 кл. |
обіди 10-11 кл. |
||
Послуги з організації шкільного харчування, очікувана кількість, шт (діто-днів) |
2494 |
2639 |
522 |
4300 |
4550 |
900 |
15 405 |
Кількість учнів пільгових категорій – 195.
Графік надання послуг: згідно з поданими заявками Замовника.
Графік видачі готових страв (обідів): орієнтовно, з 1100 по 1400 год у дні, згідно з поданими заявками Замовника.
Особливі вимоги (умови)
- обід на зимовий період (січень-лютий 2024 року) для учнів 1-4 класів – 46,08 грн.; для учнів 5-9 класів – 55,18 грн.; для учнів 10-11 класів - 61,96 грн. закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади;
- обід на весняний період (березень-травень 2024 року) для учнів 1-4 класів – 47,86 грн.; для учнів 5-9 класів – 57,16 грн.; для учнів 10-11 класів - 64,12 грн. закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади.
Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановлена згідно рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на січень-травень 2023/2024 навчального року» від 28.11.2023 р. № 801/27.
- у січні-лютому 2024 року відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню обідів для пільгових категорій учнів ЗЗСО Чернівецької міської територіальної громади на зимовий період 2023-24 р. погодженого Головним управлінням Держпродспоживслужби у Чернівецькій області та затвердженого Управлінням освіти Чернівецької міської ради (Додаток 5 до тендерної документації);
- у березні, квітні, травні 2024 року відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню обідів для пільгових категорій учнів ЗЗСО Чернівецької міської територіальної громади на весняний період 2024 р., погодженого Головним управлінням Держпродспоживслужби у Чернівецькій області та затвердженого Управлінням освіти Чернівецької міської ради (Додаток 6 до тендерної документації).
4) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Гранична вартість гарячого харчування (обідів) для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на січень-травень 2023/2024 навчального року» від 28.11.2023 р. № 801/27.
Згідно отриманої інформації щодо кількості учнів пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування (гарячі обіди), з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на січень-травень 2023/2024 навчального року» від 28.11.2023 р. № 801/27 проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
5) Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі відображено у файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-022278-a